PRIJAZEN ODNOS DO STRANK. Občino je potrebno voditi skrbno, z občutkom in posluhom za ljudi ter jim omogočiti, da svoje pomisleke, težave in interese izpostavijo tudi javno.
VODENJE OBČINE KOT ODGOVORNEGA PODJETJA NA PROFESIONALEN, ORGANIZIRAN, PROJEKTNI NAČIN.
STIK Z UPRAVO. Občani eventualna opažanja, probleme, predloge, kritike posredujejo na elektronsko pošto ali jih zaupajo preko telefonov upravnim delavcem.
VZPOSTAVITEV E-DEMOKRACIJE. (E-vloge na predpisanih obrazcih, plačevanje takse preko kartičnega sistema (npr. Moneta, GSM..), spremljanje stanje vloge s strani občanov (npr. preko SMS sporočil, po e-pošti ipd.); informativni izračuni (npr. komunalnega prispevka, davka na premoženje itd.)
SPOŠTOVANJE ZAKONITOSTI, ODKRIVANJE KORUPCIJE.
OPTIMIZIRANJE POSLOVANJA OBČINSKE UPRAVE, JAVNIH ZAVODOV, JAVNIH PODJETIJ…